Raggypants Skrevet Mai 22, 2011 Skrevet Mai 22, 2011 Selger E34 deler ettersom jeg har solgt bilen min og ikke trenger dem lenger. Armlene i midten bak: Helt fint i sort trekk, med skinnfille og metalplate bak 100kr Temperatursensor: Kan følge med ved kjøp av annet Wire i dør mellom håndtak og åpne-mekanisme: Kan følge med ved kjøp av annet Hardyskive: helt ny og uåpnet. 200kr Sort midtkonsoll med lufteventiler: 100kr Luftbelg fra dash til lufteventil bak: 50kr Sidespeil uten speil: Helt fint sidespeil med varme til glasset og elektrisk-speiljusterer. Bare å "kneppe" på et nytt speil på plastikkfestene i det. 300kr Kamaksel føler: 300kr Tåkelysbryter fås med ved kjøp av noe annet om det trengs. Kjøper betaler frakt! Jeg tar ikke ansvar hvis delene ikke passer til bilen din. Det er ditt ansvar og kjøpe riktige deler. Kan også kontaktes på tlf: 95182421 EDIT: BILDER
hanzzen Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 500+ frakt for komplett vindusheiser med ledninger å brytere.
Raggypants Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Skal ikke selge en luftmengdemåler da? : ) Har dessverre ikke dette i sortimentet. 500+ frakt for komplett vindusheiser med ledninger å brytere. Bud tas vell i mot hvis det blir en ordentlig og kjapp handel, men 500kr holder ikke for hele settet.
Raggypants Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Skrevet Mai 26, 2011 Da var vindusheiser-settet, blinklysene, BMW-emblemet og pollenfilter solgt. Førstemann til mølla på resten! Bare å komme med bud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå