Gå til innhold

SOLGT! Komplett e34 520i eksos med Eisenmann bakpotte!

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg kjøpte den bakre potta ny fra Schmiedmann september 2007 :)

Skrevet

Jeg både vet og skjønner at dette er en bra potte :) Men synes 4000 er i overkant når potten er brukt og du får de for ca 6000.

Og når den er brukt i 4 år..

Skrevet

Du kan evt legge inn bud, men jeg må ha penger til ny potte skjønner du vel :P Ønska jo å bli kvitt hele eksosanlegget også da. Har jo en hel bil liggende i deler :o

Skrevet

Hehe... Jau, men tingen er at jeg kommer til å bruke denne eksosen selv og jeg kommer til å gå i et voldsomt tap. Bare benytte en overgang fra to til ett rør :)

Skrevet

Hadde jeg ikke kunne brukt det på min i det hele tatt hadde det vært en annen sak... 4000,- så får du hele anlegget fra manifold med lamdasonde :) Da er det bare rett på plass, og jeg får mer plass i garasjen ;)

Skrevet

Reservedeler ;) Hehe... Har ikke 520i lenger så jeg har liksom ikke bruk for det. Pen og blank bil du hadde fått forresten :) Litt senk fremme er på gang kanskje?

Skrevet

Ikke gal den :) ja har bestilt 30 senk foran, men hvis ikke det blir nok så kommer jeg til å bestille senkeskåler som tar 10 til. Hvor mye senk har du på din?

Men min hadde gjort seg med eisenmann altså! Selvom det er usedvanlig grom lyd i det nye "orginale" anlegget. Som er nytt i høst forresten. Så litt kjipt og spytte inn masse penger i noe som egentlig er helt fint.

Skrevet

Jeg har dårlig erfaring med senkeskåler. Hadde det på min med 40mm senk, og da tok de borti hjulbuen :( Min er senket 60/30 nå og veldig fornøyd :D Men veldig forskjell på merkene på fjærene da. Kan godt være 30mm er like mye som jeg har... Jeg har jo byttet til 2,5l motor med original eksos, men jeg savner faktisk eisenmannlyden i 2literen. Satser på at det blir enda grommere med eisenmann på 2,5l da! Du skulle prøvd det på vettu :)

Skrevet

Får håpe det er nok med 30 senk da! :D

Men er jo ikke 18 enda, og derfor er det litt dårlig med penger.

Og da er det ganske mye med 4000 for en potte :/

Skrevet

Får satse på det. Kjedelig å gjøre den jobben to ganger. Jeg har iallfall gjort den 4 ganger :P Aha. Skjønner budskjettet kan være litt stramt da ja. Er godt passert det, men har ikke allverdens å rutte med jeg heler da. Hehe... Bare husk at det ikke er en hvilkensomhelst potte :wink:

Senkeskålene kom borti helt inn mot motorrommet av en eller annen grunn. Subba borti og kom et klunk hver gang jeg svingte brått... Har skåler liggende om du trenger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...