brenni Skrevet Mai 22, 2011 Skrevet Mai 22, 2011 Hei, da tenkte jeg å selge touringen.. Har hatt bilen siden juli i fjor og har vært veldig fornøyd med den. har ikke bydd på noen problemer de 20k km jeg har kjørt med den og den er helt konge å kjøre.. rett og slett en fornuftig godt utstyrt bil som er billig i drift Her er link til autodb annonse: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1305829573 spør om dere lurer på noe.. mvh Øyvind
brenni Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Skrevet Juni 26, 2011 liten bump igjen, er prisen stiv eller er markedet helt dødt om dagen?
marius_kj Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Jeg lurer på det samme. Har en annen annonse her og sliter veldig med å få solgt, til det jeg mener er en VELDIG god pris. Har hørt om flere andre som sliter også, så det virker som at det er stille om dagen. Beklager at dette var til liten hjelp i forhold til salget av bilen, men det bidrar i hvertfall til en liten bump
BVika Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Flere som sliter med å få solgt ja.. Min ligger ute til KUN 72.000,- og det er jo grisebillig. Er riktignok en 2000 modell da. 320dT
brenni Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 ja, den er jo det lagt det litt på is men er du interessert så bare ta kontakt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå