bj0rnar88 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Da har jeg endelig kjøpt meg BMW. har alltid likt BMW, men av rare grunner har de tidligere bilene blitt noe helt annet. Det ble dessverre ikke M-sport, men er veldig fornøyd med bilen likevell. har aldri prøvd biler med M-sport så jeg vet heller ikke hva jeg går glipp av, annet en utseende bilen er har ikke noe voldsomt med utstyr, men siden den ble solgt der jeg er fra, og til 20-30 under listepris var valget ganske enkelt. pluss at den har aldri kjørt på saltede veier bilen er igrunn helt orginal. blir vell litt småstæsj ettervært. noen som har tips her? har ikke planer om og legge så store summer i denne bilen, iogmed at den er 10år gammel og har gått 225 000km. Til nå er det eneste som er gjort er og montere krok Kom gjerne med innspill og tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmoen Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 beste bilen jeg har prøvd! vil ha motorn i min e36 ja hva har du til planer? ytelse eller stil du vil oppgradere? ps. hut dg oppover snart. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 blir nok utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå