Stoppie_Master Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Jeg har hatt E38 og har lyst til å kjøpe meg en ny. Og jeg har jo egentlig funnet den jeg har lyst på, men jeg mangler penger http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28335815 Denne er midt i blinken, og er verd å ta vare på ja! BMW 750iL, 2001mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Men hva skal du frem til? At du synes noen her burde kjøpe den og ta vare på den ? ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Go for it! Men frontlyktene må byttes til originale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Go for it! Men frontlyktene må byttes til originale! Ja lyktene var ikke fine, men det er ikke store utfordingen Har sendt lånesøknad til banken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Sender da ikke lånesøknad til banken! Man ringer, sier summen man trenger, og får man ikke det, så der det bare å bytte bank! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Go for it! Men frontlyktene må byttes til originale! Ja lyktene var ikke fine, men det er ikke store utfordingen Har sendt lånesøknad til banken Lyktene er enkle å bytte. Forstår ikke hvorfor en har montert sånne lykter på en slik flott bil. Ellers så er den jo ganske så komplett. Litt senking og noen flotte felger + lakk nederst rundt om så er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Nydelig bil! Måtte kikke to ganger da jeg så denne ble lagt ut.. Bare synd det er en IL... er egentlig ikke så glad i L utgaven.. men veier opp at det er 750... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Nydelig bil! Måtte kikke to ganger da jeg så denne ble lagt ut.. Bare synd det er en IL... er egentlig ikke så glad i L utgaven.. men veier opp at det er 750... Jeg liker at det er iL, vil ha mest mulig luksus Hva synes du er negativt med de ekstra cm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Er nok ikke så mye negativt med de ekstra cm.. snarere tvert imot om man tenker plass og bakseteplass.. men jeg synes bakdørene blir noe lange... Synes det blir feil på proposjonene.. men det er meg i et nøtteskall da.. hehe! Bilen er jo et smykke uansett, så det hadde nok ikke stoppet om bilen er så riktig som den ser ut til.. bortsett fra uorg. lykter.. men det er en smal sak i den store sammenhengen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 W.O.W - wank on wheels Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 og perfekt fargekombo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå