GeirAndre Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Ser om det er noe interesse her. 550fc crosser. Den sprekeste i dette årskullet. Hatt den i ett år nå. Ble byttet stempel før jeg kjøpte den. Jeg byttet to innsugsventiler, begge vippearmer med lagere, kamaksel, registerkjede, registerskinne(oppgradert modell) toppakning samt olje og filter 4 ganger. Er også nytt bakdekk(Messler m3, 2400kr) Foran sitter det baneslicks dekk. Hadde ett uhell ved at dekomparmen hoppet ut ved kjøring så den kjørte eksosventilene for langt ned. Når jeg fikk tatt av toppdekslet så hoppet også registerkjedet av så er usikker på om det er bøyd ventiler. Hvis ingen er interessert blir den fikset og lagt ut til salg igjen. Mvh. Geir Andre Hagen 93 25 47 73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Presiserte kanskje ikke crosser godt nok. Finnes mange moped skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå