oevind Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Hei! jeg skulle starte min bmw 318 etter den har stått en stund. Men nå er det mørkt, den snurra en halv omdr på motoren, å etter det er det ikke liv. Starteren går ikke på tenningslåsen, men har kortslutta den så vet den virker, men den starter ikke når jeg gjør det så bensin pumpa går ikke. Har starteren å bensin pumpa noe til felles i det elektriske, et rele som er gåent eller noe? Har sjekka sikringer å finner ingen som er ødelagt hvis den sikrings boksen i motor rommet er den eneste? Har noen vært borti dette før? Takker for alle svar MVH: Øyvind Nersund
baremats91 Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 starter og bensinpumpe har ikkno felles. prøv å koble konstantstrøm på bensinpumpa di, så du tvingstarter den, om du ikke hører den gå da er nok den defekt
oevind Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Skrevet Mai 23, 2011 Har prøvd det, så vet den også virker. Så det kan ikke være et rele som går på badå starteren og pumpe? Var så rart at begge skulle ta kvell samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå