LarsH Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Vurderer sterkt å selge go bilen min, skal flytte å har ikke plass til den lengre, den kom til Norge i 97, å jeg er eier nr 4. har 160000km på tellern å bruker veldig lite olje, (er litt ventil tikking i den) den har aldri blitt vinter kjørt, finnes ikke rust, ble plukket i fra hverandre i fjor sommer å bygd opp igjen, alt er nytt på den. Innvendig nye skinn stoler å sete bak, med nakkestøtter, utvendig ble den lakkert å byttet alt av gummi og plastlister, hele fronten er ny grill lykter osv, carbon panser, carbon speil, å carbon flip på vingen bak, senket med coilovers bak, der du kan justere høyde å hardheten, fremme er det 60mm senke fjerer, det sitter nytt grenrør å bygd nytt eksos anlegg på den også, er montert shortshift på den, tight og fin å gire med, caben er 2 år gammel å ser ut som ny, å et meget bra musikk anlegg, som er felt ned i gulvet i koffertrommet, med 2 forsterkere med neonlys, veldig pent bygd, å spiller veldig bra, et firma i trondheim som bygde det, Felgene er unike, finnes kun dette paret, disse ble laget av Claus Leykauf (Felgen-garage) til sin private e30, som jeg var så heldig å få kjøpt målene på disse er 10,5"x17" bak å 9,5"x17" fremme. Med bra dekk, er masse mer å skrive, så lurer du på noe så send en pm. Lars Haugslien 91521882 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Sykt fin bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Takker har blitt noen timer på den den ser ikke så fin ut på bilder syntes jeg, men i virkligheten er den meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Bump Bare komme med bud, men tror ikke det er så veldig mye å pirke på se om jeg får tatt noen bilder av motorrom å innvendig til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå