Gå til innhold

Bmw e30 325 Cab Selges 86 mod

LarsH
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer sterkt å selge go bilen min, skal flytte å har ikke plass til den lengre, den kom til Norge i 97, å jeg er eier nr 4. har 160000km på tellern å bruker veldig lite olje, (er litt ventil tikking i den) den har aldri blitt vinter kjørt, finnes ikke rust, ble plukket i fra hverandre i fjor sommer å bygd opp igjen, alt er nytt på den. Innvendig nye skinn stoler å sete bak, med nakkestøtter, utvendig ble den lakkert å byttet alt av gummi og plastlister, hele fronten er ny grill lykter osv, carbon panser, carbon speil, å carbon flip på vingen bak, senket med coilovers bak, der du kan justere høyde å hardheten, fremme er det 60mm senke fjerer, det sitter nytt grenrør å bygd nytt eksos anlegg på den også, er montert shortshift på den, tight og fin å gire med, caben er 2 år gammel å ser ut som ny, å et meget bra musikk anlegg, som er felt ned i gulvet i koffertrommet, med 2 forsterkere med neonlys, veldig pent bygd, å spiller veldig bra, et firma i trondheim som bygde det, Felgene er unike, finnes kun dette paret, disse ble laget av Claus Leykauf (Felgen-garage) til sin private e30, som jeg var så heldig å få kjøpt :) målene på disse er 10,5"x17" bak å 9,5"x17" fremme. Med bra dekk, er masse mer å skrive, så lurer du på noe så send en pm.

Lars Haugslien

91521882

p8ql6ikfuvpkgwwra7zi.jpg

ncmg7e8z9oclidmeq1fo.jpg

2yeudqjvwyzms4j3u7sy.jpg

pdhmvxo8cvte17bcmq2y.jpg

il8x8igllac213z2spbt.jpg

tdk70kwmpnbnlhir78ii.jpg

ugt9dohmr9nsoxpklhhe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...