Salih Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Heisann! Driver å kobler opp autronic sm3 sprut på en s38. Lurer litt på ledningene som kommer fra spjeld sensoren. Der har vi brun-svart (jord?) brun-oransj og brun-blå, hvem av de to sistnevnte er signal og +5v? Samme gjelder veivaksel sensoren? er nok noen andre farger på den, men noen som vet hva som er hva? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 husk att du ikke kan bruke den orginale tps'en ifra 3,6.. da den ikke har potmetet, men av og på bryter til tomgang og på full gass bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salih Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 hmm, fan.. Hvordan spjeldsensor skal jeg bruke da?` Christer på pbc mente jeg kunne bruke alle orginale sensorene på motorn hvis jeg ikke husker heelt feil. så er det jo umulig å få tak i han for tia også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 de kan bruke fra s38b38.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salih Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Fikk beskjed om å bruke en fra M50 motor. Noen som vet hvilke ledninger som er til hva på denne da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Finner det fort på Google sitter på tlf så orker ikke finne fram ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Bruk et multimeter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå