Tostumpf Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Har problemer med bagasjelokket på min 02 e46. Skiltlysene er irret bort og må byttes, i tilegg virker knappen for å åpne luka med bare hvert skuddår eller så. Har sjekka ledningene i slagen som går mellom luka og bilen men de er fine. Det jeg trenger de delene til ny list med skiltlys. Prøver å søke på gs men det er så mye forskjellig betegnelser. Noen som vet hva jeg trenger. Er vel en del flere e46 ere som ha byttet disse skiltlysene.....takker for svar
gkw89 Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 jeg jobber på verktsted, og har bytta "skiltlysholder" flere ganger på e46, e39 og x5 om jeg ikke husker feil... dog må denne lakkeres i bilens farge da...
Skruern Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Det går fint å montere inn LED innsats med litt loddearbeid. Mulig årsak til lokk lukkeren er en felles kobling (grå ledninger) på lampeinnsatsen som er irret av, se under pakningen ved lampeholderen. Greiest å demontere hele listen, stikken ligger like innenfor.
e46diesel Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Jeg kjøpte ny bakluke åpner nettopp fra koed, kostet rundt 750kr. Er 4 skruer så er den løs, så må du av med trekket inne i luka for og ta av kontakten.. Kan vell bruke den gamle listen som allerede er lakkert fra før. På min funker bryteren bare på sommern. Det var mye rust rundt kontakten på brytern..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå