fizn Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Sitter å ser litt til tider på et prosjekt på mye28.com hvor det er en kar som har en ganske fet frontspoiler jeg lurer på hva heter forno... Selv sier han den var ute på ebay, men han vet ikke navn selv, så lurte på om noen her inne har peiling. Link til prosjektet: http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=63 ... sc&start=0 Et par bilde her av den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Det ser ut som en BBS eller Zender front, med en eller annen leppe påstøpt/påbygd nederst. Slik kan det se ut tatt fargene i betraktning og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Det ser ut som en BBS eller Zender front, med en eller annen leppe påstøpt/påbygd nederst. Slik kan det se ut tatt fargene i betraktning og. Takker for svar, da vet jeg så noelunde hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 den var hvertfall skikkelig grom og leppa var litt kul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Modifisert bbs front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Står i tråden til prosjektet at frontspoileren er kjøpt på ebay. Sent from my iPhone using Tapatalk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Står i tråden til prosjektet at frontspoileren er kjøpt på ebay.Sent from my iPhone using Tapatalk. Visst du leser innlegget så har jeg skrevet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Haha.. Ser det nå. Satt på bussen til jobb og leste på tlf'n. Sorry mate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå