karl92 Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Hei! I dag fikk jeg endelig carsoft og kabler fra dealextreme etter en del uker. Programmet virket jo selvsagt ikke, fikk bare errer ved intallering så da måtte jeg ty til "bukta" for og få tak i softwaren med crack. Jeg har ikke intallert dette sp1 som følger med fordi jeg ganske enkelt ikke vet hva det er. I dag når jeg skulle prøve og ta diagnose for første gang fikk jeg bare opp "bad communication" med vært forsøk, jeg prøvde og ha nøkkelen i alle slags posisjoner, uten endring. Jeg ser også det at det bare er et grønt lys som lyser på boksen når jeg prøver. Alle kabler og alt sitter godt i, og der burde det ikke være noe problem. Pc-en jeg prøvde med var en eldre pc med com-port og xp. Jeg endret ingen instillinger eller noe jeg bare plugget i, og prøvde er det noe med programmet som jeg må ende? Eller høres dette ut som det er en feil med varen ettersom bare et lys lyser?
SideIn Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Tipper du har feil com port gå til kontrolpanel, system, enhetsbehandling, com port å se hvilken nummer den har. Har den høyere en 4 må du endre nummer på den siden carsoft bare støtter 1-4. Start carsoft klikk på diagnosis data, setting så velg samme com port som i enhetsbehandling. biler rundt 2000 har rund kontakt i motor rommet og 16 pins OBD2 inne i bilen, da skal du bruke den runde. Nøkkelen skal stå i stilling 2 jeg oppfordrer deg til å lagre alt du gjør sik at du har en historik på hva som har skjedd. Hver meget forsiktig med special functions alt av coding å ellers ting hvor du laster ting inn i bilen kan få dyre konsekvenser. lykke til.
mudbug Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Du kan søke på forum. Det er mange tråder om dette tema Carsoft. Ser om det hjelper på ditt tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå