Morty999 Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 har litt lyst å finne ut hvor min M88 motor kommer ifra, men har kun motornr på den som står på blokka.. noen som veit hvor jeg kan få tydet dette? mener det er en 10 siffret tallkombo.. noen som veit? =)
baremats91 Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 du kan ikke finne ut fra nøyaktig hvilken bil den kommer fra, kun hvilken type bil den kom fra. prøvde å finne ut dette på en M60B40 motor jeg hadde kjøpt, ringte BMW sverige og BMW teknisk i sverige, fikk vite at man ikke får noe særlig informasjon ut motorkodene, må ha enten chassinr eller reg nr, og da kan man finne ut motornr utifra chassinr, men ikke omvendt
Morty999 Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Skrevet Mai 26, 2011 hmm.. så det er ikke mulig å finne igjen nøyaktig hvilken bil?
Dorris Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 hmm.. så det er ikke mulig å finne igjen nøyaktig hvilken bil? Med mindre du har en helt spesiell bil, er ikke dette mulig og finne ut av.. Eneste personen som har informasjon om hvilken motor, som hører til i hvilken bil, er importøren, for d står skrivi både motor kode og chassi nr i import papirene! Dette ligger ikke hos f.eks merke verksted, eller biltilsynet....
Morty999 Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 spesiell og spesiell.. er jo en M88 motor som jeg TROR stammer fra en e28 M5.. men etter det jeg har finni ut av motorkoden nå er den ifra en m635.. men har litt lyst å finne ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå