Dirty Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Hei Orker ikke lange noe prosjekt tråd, da bilen allerede er solgt, bygger den på bestilling. 1995 Coupe som hadde fått seg en trøkk Har handlet inn M3 plast( Fanger,Skjørter, bakfanger) M3 ratt M3 lister M3 baklykter Hella engleeyes hovedlamper Sportsinteriør 325 Bakstilling med diffsperre Z3 tannstang Powerflex Nye skjermer nye grill nytt Panser nye blinklys ++++++ Når jeg hentet bilen så den sånn ut Så fant jeg fram noen gamle deler bare for å tilplasse bilen, den hadde fått seg en skikkeli trøkk Innerskjermen ble kappet ut sveist inn nytt. rammevangen måtte Jigges litt, men ble helt 100 til slutt så var den klar for lakk ,fargen ble 405 Imolarot II Imola Red II Just lakka for 1 time siden, fargen ser rosa ut på bildene ( mobil kamera) men skal love deg fargen er bra nå er det bare å få montert, og satt ned i en B28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 selge felga på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 motorsport hjula ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Alt er til salgs, men trenger de egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
many man Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 dette er gamle bilen min:-) synd den ble kræsjet med en gang den var rettet opp igjen. skal du ikke ta av det som er igjen av hengerfestet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 har den vært smelt før ? hehe hengerfeste skal av ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 pris? kan sende meg en PM om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
many man Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 har den vært smelt før ? hehehengerfeste skal av ja ja det var skader for over 45 000 på den når jeg hadde den. fikk en audi i 60-70 km rett i ræva traff bilen forran meg også hehehe:-) det er bra:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
many man Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 den så sånn ut da jeg hadde den:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Ah sto det annen motor i den da ? med tanke på eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
many man Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 nei det sto 316 motor da også bare for syns skyld det ble satt på egentlig:-) satt på i 2 mnd bare hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 nei det sto 316 motor da ogsåbare for syns skyld det ble satt på egentlig:-) satt på i 2 mnd bare hehe Hehe okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Bilen er "ferdig" og plutselig skulle ikke ny eier ha den så jeg kjøpte den tilbake, så kommer til å legge den ut for salg når tåkelys +++ er montert montert skjørter og div idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå