bimmer320 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Ok, har selvfølgelig litt problemer med BMWen da. Det er en e36 og for det første så er det de viskerne, jeg trykker en gang, og de går opptil 10 ganger uten stopp, så er det på'n igjen når jeg må viske ruta igjen. Noen som har hatt samme problem og vet hva som er galt? Så er det dette med gassen. Dette er da automat gir og av og til når jeg tråkker inn gassen, så girer den ikke ned som den skal gjøre. Dette har jeg bare opplevd i oppover bakker(som jeg kan huske), uansett hvor mye jeg tråkker på så går det ikke noe særlig fortere. Det skjer ikke i hver oppoverbakke, men i noen. Så er det noen som har opplevd noe av det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer320 Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Ingenting? Det blir bare verre å verre. Den girer til 5 gir å vil ikke gire ned igjen. Nå gjør den det på flat bakke også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå