ErikH14 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Har ett aldri så lite spørsmål, sliter litt med detta.. Nettopp kjøpt meg en e36 318i Cabriolet, der jeg tenker å bytte ut høyttalerne bak, og de foran i samme slengen (ikke diskantene i beinhøyde) men hvordan i alle dager får en av dekslene?! Har ikke turt tatt i, er redd det sier knekk og det var det.. Lurer litt på åssen en får av dekslene til diskantene og, siden den ene har litt dårlig kobling høres det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikH14 Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 bumpitibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinho Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Hei. Vet ikke om M3'en er lik din bil, men tipper du må av med dørpanelene. Robin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 De helt nede ved beina? helt framme ved foten nesten? enkelt, vist du har hadtak der du opner panser på, det må du skru av, samt å vri på en liten knott med et flatt skruhjern. etter dette er det litt rikking og røskning men det kommer av er isåfall slik på min e36 318 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå