Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da må du nok komme på skogen den 5 august :D det er planen for første kjøring, hvis det ikke blir en dag på gadermoen før det da, det vet jeg ikke :) men planen er nå og rekke rudskogen 5 august ;)

fikk også hentet meg en ny bøttestol i dag, så da får jeg to.. litt teit at dem ikke er like.. men det er da to, det er bedre enn en! for heller kjøpe nye stoler en annen gang ;) er faktisk gamle stolen til andreas grøndal.. så den er god og sitte i ;)

håper på en liten økt i morra, så da kommer det nok noen flere biler :) kanskje jeg stikker og smugtitter litt i garasjen til gkw89 her på forumet som bygger feit e30 med m5 V8 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå hatt bursdag og vært igjeenom diverse feiringer og tull! stress, så helga har gått med til det.. fettern min har sånn liten fjernstyrt drifte bil, det var helt sykt og kjøre, tok litt tid før jeg klarte og kjøre sving på sving bortover veien, men det kom! slenger med et bilde av bilen!

men fikk også vasket og malt delene til bakakslinga i dag :)

høyden som kommer til og bli på m3`n!

iphone011-2.jpg

iphone010-2.jpg

vi skal lakke den i ferien og klistre på merkene, så da blir den feit! nye felger og!

genialt med truck noen ganger :D

iphone016-1.jpg

iphone018-1.jpg

iphone019-1.jpg

iphone020-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...