joachim sørlie Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 Har ikkenoe meca i nærheten som jeg vet om.. Jeg håper hvertfall det kan bli litt fint, håper jeg
bmwp0wer Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 liker d jeg ser har du planer om når du ska være ferdig da? eller ett sånt prosjekt blir vell aldri ferdi hehe)
joachim sørlie Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 haha, når det blir ferdig tørr jeg ikke og si altså det tar mye tid, selvom man ikke skulle tro det, alle sånne småting som ikke syntes tar uendelig med tid også er det ganske så dyrt for en som kun går 2VGS.. det blir ferdig når det blir ferdig hoho!
joachim sørlie Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 var og handlet litt i dag, bare små ting! men blir pokkern så dyrt fordet merka jeg hehe kjøpte en gummi moffe, fra liten og til stor, så jeg får fra turbo og til trykkrør eksosbandasje, ble hvit og litt lakk, eller ble da litt hemmelig
joachim sørlie Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 er samma e28`n enda men kjøpte en bil til ja, hehe! den liker jeg veeeeeeeldig godt! ble e34 med noe ekstra
Pedi Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 men kjøpte en bil til ja, hehe! den liker jeg veeeeeeeldig godt! ble e34 med noe ekstra Og du har ikke tenkt å fortelle noe lixom?
joachim sørlie Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 nå er jeg usikker her, siste bilen jeg kjøpte var Alpinan, er det den han mener? har ikke kjøpt noe ny bil etter det..
Vegah Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Syns jeg så bak her at får den grisebillig og må ha en bruksbil utenom alpinaen,
joachim sørlie Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 ja, det stemmer er ikke heelt avklart enda, står inne nå hos et verksted nå
joachim sørlie Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Skrevet Desember 30, 2011 Hah, kan du tro.. Jeg må snakke med deg angående litt lakk etterpå, dette gikk skikkelig til dundas serru Dagens stkkord "MØKKADAG"
joachim sørlie Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Skrevet Desember 30, 2011 tukla litt i dag og, gikk ikke veldig bra skulle lakke litt diverse deler, vaska alt veldig bra men det gikk rett i veggen med alt så og si.. så det blir det ingen bilder av før jeg fåår det til skikkelig.. også er fargene litt hemmelig enda, men jeg tror det blir jæævlig fett, håper jeg fikk også lakt på eksosbandasje på grenrøret mitt, var trangt ja! men det gikk og tok sin tid! og det klør skikkelig nå, hoffa meg ikke bilde av det heller, måtte bare løpe hjem og dusje men når jeg skulle lakke blokka så så jeg noe rart.. er ikke dette dobbel pakning? men på andre siden av blokka (eksos siden) så ser det ut som det har lekket ut olje et sted.. det er vell ikke så godt tegn? men fikk lakka ene siden av blokka da faktisk! likte fargen hoho!
M|Fjeld Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Ikke alltid det går på skinner disse prosjekta
///MoePower Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Oljelekkasjen på eksossiden er nok fra toppdekslet eller registerdeksel. Er ganske standard på M30 at de er litt grisete i de områdene der pga det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå