Bushnell Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 hvordan får jeg åpnet panseret når wiren har røket? jeg har tatt ut nyrene så jeg ser låsen, men jeg får ikke åpnet på noe vis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Klarer du å få tak i wiren og dra i den, eller er den røket helt inne ved låsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 jeg får tak i den som går mellom låsene, men ikke den inn til første låsen, for den ser jeg ikke i heletatt. så den har røket mellom der å åpneren i kupeen for jeg ser wiren der men det funker ikke å dra i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Hvis du tar av fangeren, så skal det nok gå fint å dra i den. Har gjort det samme selv, men er en stud siden, så husker ikke detaljene. Surr wiren rundt et skrujern eller noe for å få ordentlig tak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå