cmito Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Som overskrift sier, følger med gitter. Ikke tåkelys Ser hel og grei ut. Selges pga jeg dreit meg litt ut når jeg skulle handle fanger til min Touring =) Burde vell ihvertfall være verd det man betaler for en ny uorginal fanger. Kun seriøse bud takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Idag er det Tirsdag, og imorgen er det Onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre_savage Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Idag er det Tirsdag, og imorgen er det Onsdag passer det Sedan? Pris? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Kan tilpasses tror jeg, men vil heller anbefale en som er til sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Pris?,send meg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå