Gå til innhold

E30 320iA 1989 2Dørs - Gletscherblau met

Share

Anbefalte innlegg

ENDRET!

Lufter nå min E30 320.

Bilen er en 1989 Mod 320i automat, med 162000 på telleren, eierene før meg har vært voksne damer, og bilen er fantastisk godt ivaretatt.

Alt elektrisk fungerer optimalt, check panelet og alt, el justerte speil.

Bilen har tatt en del reparasjoner på GS bildeler, dette foreligger det dokumentasjon på, samt at servicehefte er fulgt opp til et visst km antall(har ikke dette foran meg nå, oppdaterer siden).

Alt som har blitt gjort er som sagt dokumentert, ny eier får overlevert en perm med dokumentasjon på bilen. Ufattelig god bil å kjøre, ikke mange av disse med Automat! Vekker oppsikt grunnet senk og gule lys, samt at den likevel har et orginalt preg. Blir godkjent senket i nermeste framtid, dette er akkurat montert så har ikke rukket å godkjenne dette. Ellers er bilen i daglig bruk, ufattelig god bil å kjøre, ikke mange e30 som er så tight og fin.

Km stand på 162000 er garantert.

Årsavgift er såklart betalt, og bilen er fri for omreg.

Er langt ifra nødt å selge bilen, men ønsker stasjonsvogn i første omgamg, da må antagelig E30n selges.

Ta gjerne kontakt for mere info, flere bilder kommer.

Tar gjerne NAF test for å kartlegge stand.

Orginale baklykter følger med, samt orginale fjører.

Oljeskift med filter tatt for et par uker siden.

Bilen har pr i dag litt rust på hjulbuer (overflate) og framskjermer har fått et "rustangrep". Skal legge ved bilder av dette, står i kø for å få fixet dette hos faglært, men om eventuelle kjøpere vil ta seg av dette kan det såklart ordnes. Om jeg får reparert rusta er bilen totalt strøken, og prisen vil da bli en annen.

Ta som sagt gjerne kontakt for en hyggelig BMW prat.

Bilen skal nå få en full lakkrens, rubbing og polish, samt en total innvendig vask. Om salg skulle bli aktuelt vil bilen bli levert i ren stand.

Inbytte mulig, kom med forslag.

ek2is3tdefa1z7dseome.jpg

zxh08yqhxv21mh43auka.jpg

3hj64gjmqafnnaviy7wt.jpg

hsoa92nu9u5wu033vla2.jpg

m3ww7wccksgspumq51xf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...