perre Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 hei, kjøpte meg en 320d igår.. så idag tenkte jeg jeg skulle prøve og montere powerboxen som var med, . men den så ikke ut til å funke! tomgangen var på 1200 og det gikk ikke ann å gi gass, så jeg satt på org igjen, og etter det så småfjusker bilen av og til. den går også dårligere og det kakkler når jeg slipper gassen. hva kan dette skyldes? alt annet funker normalt selgeren sa forøvrig at han aldrig har vært borti dette. Edit: fant ut at jeg hadde koblet på powerboxen på feil kontakt, jeg koblet til en som var ved siden ov common-railen, det er sikkert derfor den begynte og gå dårlig, så jeg tipper det er en feilkode, skal på verksted mandag og sjekke
aottesen Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Vet ikke om det hjelper, men prøvd å ha av batteriet i en halvtime ? Kan godt mulig det har lagt seg en feilkode, som sørger for nødmodus..
berglijr Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Er sikkert en feilkode. Er bare å dra på nermeste verksted og få sletta den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå