Tuborgs Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Har en BMW 318 sedan 1992 mod som jeg vil selge til fordel for en E30 325ix. Bilen er EU godkjent i nesten 2 år til og starter hver dag. Bilen står i Ørsta, Møre og romsdal, og går ikke for under 10.000 kr. Alle avgifter er betalt å der er ingen heftelser på bilen. Positiv: -Ny cluth. -Ny bensinpumpe. -Nye støtdempere bak og fremme. ( ca 1 1/2 år siden ) -Gode sommerdekk. ( Alu felg ) -En sesong kjørte vinterdekk. ( pigger, alu felg ) -Angel eyes lykter. (en ring defekt, har ikke sjekket hvorfor) -Ny toppakning. (ca 2 år siden) -Ny motor til takluke. -Nye bremseslager, samt behandlet bremserør med antirust. -Fikset vindusheis på førerside. -Høyre bærebro fremme -Aller meste av det elektriske fungerer. -Bilen er politelig og starter alltid. -Funger fint på vinterføre. -følger med ny front i samme farge Har noen kviteringer fra forige eier, finner ikke alle men vet at de var skiftet deler. Negativt: -Rust ( ikke på noe bærende! ) -Lakken er orginal med noen få riper, ikke synelig fra avstand -Høyre fremhjul rister ved ca 70-80 km/h, tror ett lodd har falt av. -Rykker litt i første gir, men merker ikke noe av det vist du slurer litt. Merker ingenting av det i de andre girene. men første gir er jo bare for å komme i gang. (Kommer trolig av ett hull i luftslangen) -Frieksos (dette skal jeg fikse før evt. salg, er bare ikke stramma skruer) -Sentrallås fungerer kun fra pasasjer siden, sikkert bare en liten feil, men er ikke lenge siden det sluttet å fungere. -Trekket til døra på førersiden er ikke på ,siden jeg fikset vindusheisen. (det følger med, men må kjøpe nye fester da de er knekt, koster ikke mye) -Ingenting av anleggsutstyr. Medfølger orginalspiller, men er ingen høgtalere i bilen. (følger med 6x9 fester i hattehyllen). Bilen kan sees å prøves ved avtalt tid. Ring 97 09 30 10 etter kl 15.00 på hverdager og etter klokken 11 i helger, svarer også på SMS. Kan kontakte meg på e-post: kyrre_andre91@hotmail.com (kan da ta tid før jeg svarer) Fikk tatt noen bilder, for det meste bare av rustskader. Kamera gikk tomt for batteri så tar flere når batteriet på kamera er ladet opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Ingen som kunne tenke seg en pendle/bruksbil ? følger med ny front på bilen i samme farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Melder om at jeg har 1 som kommer i neste uke for å se på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 18" felgene er solgt. Bilen har nå kun 15" vinter og 16" sommerdekk på felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 lykke til me salge kyrre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 lykke til me salge kyrre Takk takk, håpe den går til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Bump, kjøper møtte ikke. her har du bil i minst 2 år! det er bra pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Solgt til en hyggelig kar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå