Manovi Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe Dynavin V5 til E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikdg Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 du har ikke vurdert å kjøpe android versjonen? vet at det er noen få av de i omløp allerede. desverre så fins det ikke android til E39 men har kjøpt min V5 til E39 fra en som heter Jeff i USA. Jeff Bechtel J&T Distributing Dynavin Solutions 2385 S. Sarah Fresno CA 93706 (559) 486-4041 jtdist@sbcglobal.net www.jandtdistributing.com/dynavinsolutions Der e kontaktinfoen jeg har på han, du får sjekke ut siden hans og sende en mail med forespørsel på pris og sånn. Vet at han ikke fikk så mange android spillere siden de ikke er i normal prod ennå så det lønner seg å være snar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 får ikke naigasjonen til og fungere på min dynavin. får inn satelitter og kommer opp lengde og bredde grader, moh og utc. noen som vet hva jeg gjør feil? og hvordan får jeg sett dvd hele tiden nå fungerer den ikke parkert elr i fart. hører lyden men bildet kommer ikke, kommer feilmelding om at jeg ikke kan se i fart, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Du kan kjøpe i fra Stoopie_master her på forumet, ang android så er det kun eit prøve parti så dere skal vere litt heldig med å få tak i dei. black jack bmw : har du sjekka at gps antenna er skrudd sikkelig i ? visst det så skal det berre vere å trykke på navi og og starte programmet. det anbefales så flytte gps antenna opp mot dash. inne på settup så har du mulighet til å skru av brake, da kan du sjå film menst du kjører og advarselen forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 takker for hjelpen. jeg har ikke fått med noe sd kort. trodde alt kom ferdig fiks. så må kjøpe kort og laste ned kart osv. skal prøve og gå inn som du sa og fikse dvd takker for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Jeg så en film på YouTube av noen som la GPS antenna under trekket i A-stolpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Du kan kjøpe i fra Stoopie_master her på forumet Yes har tatt kontakt med Greenline der han jobber. Dynavin var under produksjon og de skulle få inn fler om en ukes tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Jeg så en film på YouTube av noen som la GPS antenna under trekket i A-stolpen Funker fint å montere GPS-antenne under plastdetaljer ja... Anbefaler det hele tiden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Da er den bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå