Gå til innhold

Dynavin V5

Anbefalte innlegg

du har ikke vurdert å kjøpe android versjonen? vet at det er noen få av de i omløp allerede. desverre så fins det ikke android til E39 men har kjøpt min V5 til E39 fra en som heter Jeff i USA.

Jeff Bechtel

J&T Distributing

Dynavin Solutions

2385 S. Sarah

Fresno CA 93706

(559) 486-4041

jtdist@sbcglobal.net

www.jandtdistributing.com/dynavinsolutions

Der e kontaktinfoen jeg har på han, du får sjekke ut siden hans og sende en mail med forespørsel på pris og sånn. Vet at han ikke fikk så mange android spillere siden de ikke er i normal prod ennå så det lønner seg å være snar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ikke naigasjonen til og fungere på min dynavin.

får inn satelitter og kommer opp lengde og bredde grader, moh og utc. noen som vet hva jeg gjør feil?

og hvordan får jeg sett dvd hele tiden nå fungerer den ikke parkert elr i fart. hører lyden men bildet kommer ikke, kommer feilmelding om at jeg ikke kan se i fart,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe i fra Stoopie_master her på forumet, ang android så er det kun eit prøve parti så dere skal vere litt heldig med å få tak i dei.

black jack bmw : har du sjekka at gps antenna er skrudd sikkelig i ? visst det så skal det berre vere å trykke på navi og og starte programmet. det anbefales så flytte gps antenna opp mot dash.

inne på settup så har du mulighet til å skru av brake, da kan du sjå film menst du kjører og advarselen forsvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...