Ryeng1 Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Heisann Har liggende et sett med nesten ubrukte felger og dekk. Grunnen til salg er at jeg skal ha 17" vinterhjul på Bmw'en så da har jeg lite behov for disse Felgpakken er kjørt én vinter med, og er som nytt! Minimal slitasje på vinterdekkene, og felgene er strøkne - bortsett fra en liten kantkjøring av forrige eier på den ene felgen. Bilde av skaden kommer imorgen (lørdag). Blitt brukt på en 1-serie. Men disse kant fint brukes på mange andre biler også. Grunnet høy ET så kan spacere være nødvendig på enkelte biler. Felg: 7x16" Orginal Bmw felg Dekk: 205/55/16" Michelin vinterdekk (produsert i uke 8 i 2009) ET: Mener det sto ET 60 bak på felgen. (stått på 1-serie) Pris: Litt usikker på pris egentlig. Kom med bud, men alt under 3000,- er uaktuelt. Dette er et meget helt og pent sett! Blir levert ferdig vasket og shinet i dekkposer Kan være behjelpelig med levering i Nittedal-GJøviksområdet hvis det er av interesse. Kontakt meg på 416 900 44 for mer info. Mvh Jonas Ryengen
Ryeng1 Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Opp med seg Disse skal vekk da jeg har 17" felger klare til vintern!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå