Kjotta Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Jeg har endelig fått min F10 men gule lys i grøftelysene var en virkelig nedtur. Noen som vet om noen pærer som kan brukes for og få blått lys.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 gratulerer, kjenner ikkje spesifikasjonene på hviken pærer du har, men på min forrige bil (e60)hadde H7 pærer, hadde GS Bildeler pærer som ga kvit lys ,også blå mener eg. Trur dem kaller dem superwhite men hør med dem, gir deg garantert et svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 du kan ogsÅ høre med mering90 på forumet, han driver m-tuning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjotta Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 takk for svar. Jeg skal høre med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 520iA 2011? Trodde minste bensing modell for F10 var 523 jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Riktig det Telcontar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå