jonr- Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Edit: er det noen med tips/erfaringer ang. Helfoliering? Blir det bra resultat? Hva kan jeg forvente meg? Overganger, sprekker, kvalitet 1måned etter, etc? Er det noen som kan anbefale et firma som driver med dette? Jeg vil ha et 100% strøken resultat. Jeg er ute etter tilnærmet lik look som på bilde. (Frozen grey). Og hvor får jeg tak i denne fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Du kan høre med proshop as på Nesodden. De driver med mye sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Firmaet jeg jobber i (Autostrada) fikk helfoliert denne Ferrari California matt grå, den likner veldig på frozen grey. Er ikke sikker på hvem som gjorde det, men mulig å finne ut av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode G Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Eller du kan sjekke opp ved ditt lokale reklame byrå.. Enkelt reklamefirmaer er faktisk veldig flinke til sånne oppdrag.. Mvh Frode G Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Eller du kan sjekke opp ved ditt lokale reklame byrå.. Enkelt reklamefirmaer er faktisk veldig flinke til sånne oppdrag..Mvh Frode G Har sett mange folierte biler og kvaliteten er svært varierende. Bruk noen som har ett godt rykte og har gjort det mange ganger før. Når jeg tenker på dårlig utført arbeid, så kan jeg nevne luftbobler, dårlig kutting og mange skjøter som typisk. Husk også at lakk som er lakkert opp for rimelig kort tid siden, følger med folien når du skal ta den av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Folierte ikke SS Performance en RS4 i den fargen? (Frozen Grey) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Firmaet jeg jobber i (Autostrada) fikk helfoliert denne Ferrari California matt grå, den likner veldig på frozen grey. Er ikke sikker på hvem som gjorde det, men mulig å finne ut av Får du sjekket opp det? Jrg antar at finishen var bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 http://www.brandfactory.se/no http://www.marcoreklame.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 marcoreklame - hadde ikke matt grå (ifølge ansatt/daglig leder). (Og dem hadde ikke klart å fått tak i den fargen.) Jeg ringer brandfact. nå. takk, Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå