cypher Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Min far har kjøpt en arbeidsbil. Bilen har hatt folie,klister eller noe greier over stort sett hele bilen. Så det er mye smårester igjen som jeg helst skulle fått bort. Det sitter selvsagt som faen. Er det noen som har tips til middel og framgangsmåte på å få dette helt vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Varmepistol og tålmodighet ? Fjerner i hvert fall folierester om det er igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titansølv Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Citral eller andre citrussprayer kanskje? Hvis det er limbasert gjør sikkert Citral jobben. Etter at min søster skulle bruke kjetting på boks ved en anledning og klarte å spraye faenskapet alle andre plasser enn selve dekket hadde jeg store problemer med å fjerne det fra lakken på bakskjermene. En citrusspray fjernet alt utrolig lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Om det er limrester ville jeg prøvd citral jeg også,funker ikke det,bruk Acrysol, bare ikke gni for lenge på ett sted,og husk å bruke myk klut,den kan ta klarlakken også - ganske sterk. (og ikke inhalér for mye,det er skikkelige løsemidler vi snakker om her. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Puss gjerne over etterpå med litt polering.. da gjemner du ut lakken slik at du ikke ser fargeforskjell der merkene har stått før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå