badsha Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 skal kjøpe meg en M3, noen som er kjent med 3.2 ltr mottoren og kjan si meg om denne mottoren høres ok ut eller ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 høres ut som en diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 så den skal ikke ha en slik lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Den hørtes ikke helt frisk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Min erfaring med S motorene er iallefall at de ikke går like musestille som feks M50... B32'n har jeg ikke hørt, S30 var litt slik, kanskje litt svakere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Det er nok en feil et sted men det trenger ikke direkte være motoren. Tenker på reimer, strammehjul. AC etc. Ville ikke kjøpt før det er blitt fikset nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 hmmm skal hente den fra uk, bilen erstrøøken med masse dokumentasjoner, men ser jeg på en annen video så høres den litt lik ut hva sier dere? http://www.youtube.com/watch?v=UOZXJ3bi ... re=related og denne er den jeg skal kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Høres ut som de kunne hatt bruk for nye ojepumper begge 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Er VANOS lyden det der...tegn på slitt VANOS, noe som er helt vanlig på S50. Siden bilen er godt dokumentert så må du spørre hva olje som er på motoren på filmen. Olja har veldig mye å si på akuratt den lyden der, og tikkingen du hører kommer fra dysene. Ganske sjenerende tikking fra de. Har en film fra min på tomgang, men kan ikke sammenligne siden det er rattling fra girkassen pga enkeltmasse svinghjul. Men med Castrol 10w/60 olja så var det mer lyd fra vanos og motor generellt enn med AGIP sin 10w/60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå