Bruce91 Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Jeg har da et pasasjersete som er i god stand. noen få små flekker men går sikkert ann å vaske bort. Har også en sofa til E34 som er i like god stand eller bedre.(med bedre menes mindre flekker) vet ikke hva dette kan være verd så kom med bud
Bruce91 Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 setene går til den som byr mest til helja:)
laxis Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Hei Hvis du ikkje får solgt setene er jeg veldig intressert i å kjøpe beltelåsene:) sliter veldig med å få tak i disse , og nye orginale er latterlig dyre.
Bruce91 Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Skrevet Juni 4, 2011 nja det kan jeg sikkert:) hva er du villig til å gi for de da?
Bruce91 Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 bump, setene går billig hvis noen vil ha de:)
Bruce91 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 tja hvorfor ikke:) har ikke fått noen bud på setene enda så er vel greit det:) jeg skal hjem til helgen så jeg skal ta og sende de på lørdag hvis du har en adresse og et navn jeg kan sende til:) send på PM:)
Bruce91 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 har dessverre bare passasjer setet fremme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå