mrnelson Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 tenkte jeg skulle legge ut litt av bilene mine da, hverdagsbilen er 2000 530d. e30'n er ett prosjekt jeg driver med så har ikke så mange bildene her men, har også tråd om den i prosjekttråden. har ikke gjort noe med 530'n siden jeg kjøpte den, kun felger, ikke helt fornøyd med felgene egentli, syntes de ser så små ut men skal få senka bilen for den er jo ikke akkurat lav. er det meste av utstyr på bilen untatt navi og tlf. lyst grått sportskinnsinteriør, med mørke grått ''treverk''. utsende så er det hella lykter med xenon, m5 grill, org m5 fanger, felgene ZITO 19'' er ett par små bulker og litt rust på bakluka ellers så er bilen strøken, syntes ikke det er så galt med tanke på att den har gått snart 240000. kommer på m5 speil, m tech bakfanger og takvinge på bakluka og litt annet småsnacks så fort feriepengene dukker opp:) blir ratt litt sprekere også litt usikker på hvordan det er med senking når jeg har nivåregulering bak. e30'n dukker det strax opp mye mere om i prosjekttråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrnelson Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 jo. de indre baklyktene bak på e39'n min byner å bli matte i fargen. er det noen som har noen tips om det går ann å fikse på det el om det er best og kjøpe nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå