Jossang42 Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Jeg byttet lys i speedometeret, da jeg skrudde dette på plass virket ikke turtallsmåleren lenger. Denne virket helt fint før jeg skrudde det ut. (Alt det andre virker som normalt). I og med at det bare er de to "klemmene" med ledninger som skal settes på plass igjen ser jeg ikke helt hvordan alt kan virke utenom denne. Noen som har vert borti lignende før? På forhånd takk
Milam Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 har det samme problemet, men aner ikke hva det er. når jeg drar den opp på turtall så den nesten ikke orker mer så hopper opp den pinna på turtellern, virker i 2 min så hopper den ned igjen.
Jossang42 Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 Kan virke som at det er noe av det samme ja. Men turtallsmåleren beveger seg heller ikke om jeg gir den veldig mye. Har du prøvd å fikse dette på noen måte eller ideer om hvordan dette eventuelt kan fikses?
kje Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 En grundig rengjøring med elektronikkspray kan gjøre underverker Se til at ingenting er løst inni der og at nåla ikke sitter fast i noe når du setter det sammen. Spray også kontaktene.
hao Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Ta en speedometertest for å se om selve instrumentet virker. Hold inne resetknappen i tre sekunder med tenningen av vri så nøkkelen i pos 1 og slipp. I sekvens 6 skal alle målerene komme rett opp
hao Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Ta en speedometertest for å se om selve instrumentet virker. Hold inne resetknappen i tre sekunder med tenningen av vri så nøkkelen i pos 1 og slipp. I sekvens 6 skal alle målerene komme rett opp
Jossang42 Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 Har sprayet og sjekket alle kontakter Takk for gode tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå