Myren Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 hei har ett lite problem med bilen min, det har seg sånn at med en gang den blir varm så stopper den helt momentant.. å menst den går så smeller det ut luftfilter!:s å det hørest ut som at insprøytninga står å går når kun tenninga er på!:S har prøvd å skifte både plugger å coil uten hell.. har en aning om at det kan være ett elektrisk problem men tenkte jeg skulle høre her først:) VÆRSÅ SNILL! hjelp meg! :/
miklysa Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Det er ikke så mye jeg kan bidra med her, men det at det smeller ut luftfilter opplevde broren min. Da var lukkespjeldet i innsugsmekanismen gåent så det slo tilbake ut innsuget på en måte.
Rakvaag Racing Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Prøve og åpne dekselet inn til Hjernen og se om det kansje er kommet fukt inni dit, høres kansje ut som at det kan være fuktprublemer med hjernen fra tideligere erfaringer.
Myren Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 ok takk for hjelp skal få sett på dette i mårra:) leste også på ett random forum om at det kunne være veiv sensoren som kunne være gåen:) får sjekke litt rund om i morgen så får vi se )
tomasb Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Hadde gansle likt på ex-bilen min...da var det jordinga mellom motor og karosseri som hadde løsnet.
jensemann23 Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 du skriver du har skiftet coil, men har du skiftet alle 6 da?
Myren Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 skiftet coil på den sylinder som ikke gikk , Men jeg fant ut av feilen, skiftet kam aksel sensor så gikk den helt fint igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå