richalar Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Ønsker å kjøpe m3 delebil med motor, gir og drivverk komplett til ombygging. Bør være sedan E36. Skilt eller uten spiller ingen rolle, ikke om den er skadet i karosseri heller, så lenge drivverk er uskadet. Svar helst på pm
richalar Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Hør med thomashm5. takker for den, har hørt med han. Vist andre har kan jo de sende pm til meg!
evo e3 Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 har en kompis som har en ombygd E36 M3 saloon (sedan) med skilt da. bilen går for 80k med en liten kjølevæske lekkasje. bilen er god som fan! ELLER kjøp bil i england hvis du bare skal bygge om
richalar Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 har en kompis som har en ombygd E36 M3 saloon (sedan) med skilt da. bilen går for 80k med en liten kjølevæske lekkasje. bilen er god som fan!ELLER kjøp bil i england hvis du bare skal bygge om hvilken sider kan jeg søke på for å finne biler i england?
evo e3 Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 har en kompis som har en ombygd E36 M3 saloon (sedan) med skilt da. bilen går for 80k med en liten kjølevæske lekkasje. bilen er god som fan!ELLER kjøp bil i england hvis du bare skal bygge om hvilken sider kan jeg søke på for å finne biler i england? ebay.co.uk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå