Prodigt Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Opel Ascona B Vuderes Solgt 1980mod 2.4l Motor- Godkjent i vognkorte! Manta Gsi Sperre Manta Gsi intreiør 17" Felger med 205/40-17 Hankook Evo Eu Godkjent- Årsavgift betalt Meget pen og strøken bil. Finnes så og si ingen rust. Bud!? Flere spm rettes til Pm!
Prodigt Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... Model_Min=
Bambo Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Gjort mye med den siden den ble solgt fra Østfold for 2 år sia?
Prodigt Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Gjort mye med den siden den ble solgt fra Østfold for 2 år sia? Det vet jeg desverre ikke så mye om
Clerion Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Hvorfor messer folk opp denne tråden? Bilen er nydelig og spesiell, one of a kind! Finner han den rette får han lett 90k for denne! At folk gladlig betaler 90k for en E36 320i Coupe fra 96 som har valsa 250 000km finner jeg heller vanskelig å skjønne.........
M3 Yngve Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Skamrå bil X1 Ascona B er nesten like kul å kjøre som E30. Ja da bare nesten. Lykke til med salget
quanto Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 ascona b er værdens nest beste bil å sladde med tøff ``400``
Bambo Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Jeg er ikke ute etter å herpe noen tråd. MEn spør reelt om det er gjort mye med den siden den gikk i Østfold ettersom jeg den gangen holdt på å kjøpe den men stod over pga div "feil" Å lurer nå på om det da er gjort mye med den, og att det er det som gjør til prisøkningen.. Pen Ascona uten tvil.
Prodigt Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Jeg er ikke ute etter å herpe noen tråd. MEn spør reelt om det er gjort mye med den siden den gikk i Østfold ettersom jeg den gangen holdt på å kjøpe den men stod over pga div "feil" Å lurer nå på om det da er gjort mye med den, og att det er det som gjør til prisøkningen.. Pen Ascona uten tvil. Her fungere alt nei forresten ikke klokka inni bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå