Kobar Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Bilen er en -93mod 318i, har fått en real smell foran på passasjerside. Motoren er hel men har knust termostathus og bladene på vifta. Delene gis bort mot henting dersom du plukker av selv! Du må da stille med eget verktøy! Jeg har verktøy tilgjengelig, det KAN lånes mot betaling.. Selv har jeg tatt diff og akslinger samt tannstangen. Ellers selges ALT som er på bildene, lurer du på noe så bare spør Dersom ikke noen tar med hele bilen innen få dager blir den kjørt til huggern. 1500kr for hele bilen.. (Bilder kommer senere da det ikke går an å laste opp bilder for øyeblikket)
Kobar Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 Hvor i Rogaland holder du til? Helt i andre enden iforhold til hvor du bor Nærmere bestemt Moi, helt på grensen til Vest-agder.. Kan noen svare meg på om denne motoren har betegnelse M40 eller M43?
birken85 Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Hvor i Rogaland holder du til? Helt i andre enden iforhold til hvor du bor Nærmere bestemt Moi, helt på grensen til Vest-agder.. Kan noen svare meg på om denne motoren har betegnelse M40 eller M43? Ser ut som m43 du med registerkjede og ikke reim
Kobar Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 torsdag 9/6 blir den levert inn hos bil-opphugg dersom ingen andre vil ha den for 1500kr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå