JoakimVV Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Hei:) For ganske nøyaktig en uke siden fikk jeg ett litt merkelig problem med min 1990-modell E34 525i, etter jeg hadde fylt bensin merket jeg at instrument/dash belysningen ikke virket, i tillegg oppdaget jeg at høyre parklys, høyre kjørelys bak og skiltbelysning ikke virket. Jeg er desverre ikke så dreven på det med å fikse sånt selv, men har fått hjelp av bekjente som har mer peiling til å sjekke pærer og målt sikringer, men ingen feil der. Har fått tips av en kar jeg kjenner som har hatt E30 med samme feil om at det kunne være en slags diode/motstand som var gåen, bestilte ny diode men har ikke lykkes med å finne hvor den skal sitte, noen som har peiling på hvor den evt. sitter på E34 (skulle visstnok være på ledningen bak lysbryter)? Men håper på inputs om hva lys-feilen kan være, da jeg vurderer å bite i det sure eplet og få ett verksted til å feilsøke og fikse problemet, men koster jo gjerne mye:( Har også prøvd å bytte LKM modul uten hell. Lysene som ikke virker er altså, høyre parklys og bakre kjørelys (høyre), samt instrument/dash-belysning og skiltlys bake. Jordfeil? Ledninger? Releer? Håper noen kan gi svar:)
Andreas Toresen Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 Virker vindusvisker, vinduer, radio/cd-spiller? jeg hadde samme problemet på min bmw e34, da det bare var en dårlig kontakt bak batteriet. Rød ledningen som går til reelle boksen på venstre side bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå