mloen Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 ØK: M-ratt med airbag pga. slitasje på gamle Strøken sort kledning i bagasjerom M-lister utvendig og i døråpninger Frontleppe til M-fanger Innsats til M-fanger bak med luke til avtagbart hengerfeste Ta kontakt 48030427 eller pm
mloen Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 er og intressert i coilover sett med tuv papir..
bmwm3touring Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 har digitalt clima-panel til deg:) gi meg et fint bud å den er din.
bmwm3touring Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Digital klima er fikset. skulle du kjøpe mitt eller har du ordnet noe annet??
Barca Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Digital klima er fikset. skulle du kjøpe mitt eller har du ordnet noe annet?? kjøpt mitt
mloen Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Digital klima er fikset. skulle du kjøpe mitt eller har du ordnet noe annet?? fekk et med ledningsnett til samme pris, var redd for at der var brudd.. men takk for tilbudet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå