Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger mine nesten nye 20" Hartge Classic II felger i antrasitt utførelse pga. spontant bilbytte.

Hartge felgene er i dimensjonene 9x20" foran med innpress ET18, og 10x20" bak med innpress ET22. De er i en spesiell antrasitt utførelse, altså en gråaktig farge med en voldsom fin glans/effekt i. Siden disse hjulene er tilpasset 5-serien (ikke X-drive) mtp. innpress unngår du problematikken med subbing o.l. Hjulene skiller seg virkelig ut i mengden!

Dekkene er av typen Vredestein Ultrac Sessanta i dimensjonene 245/30-20" foran og 285/25-20" bak. Meget støysvake, retningsstabile dekk uten antydning til sporing. Det vises, naturlig nok, ingen slitasje på dekkene.

Hjulsettet ble kjøpt nytt i vår, og har kun stått påmontert bilen i tre uker (ca. 1000 km). Fremtrer som nytt! Kvalitetsfelger med veiledende pris på kr. 58.000,-.

For flere bilder og mer info, sjekk ut annonsen: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28820116

EDIT: Prisantydningen er kr. 27.000,-, men kan selges LITT rimeligere ved RASK avgjørelse. Og til de som ønsker å gi skambud; jeg har råd til både vann og brød selv om felgene ikke blir solgt, så spar dere for slike bud.

iflvtkql3b27ia8xmnja.jpg

Skrevet

Du har ikke skrevt noe pris, så byr deg 12000,- + frakt

Skrevet
Du har ikke skrevt noe pris, så byr deg 12000,- + frakt

...hvis du leser Finn-annonsen er prisantydningen 27.000,-, og at jeg kan selge dem litt rimeligere ved hurtig avgjørelse. Så takk, men nei takk :)

Skrevet
Sinnsykt rå felger, sku ønske de passet til min bil. Eneste som irriterer meg med bilen min, at den har et helt annet innpress enn vanlig e60/e61.

Skal love deg at det er gromme felger. Bare synd jeg ble enormt plaget med E61'en min, senest med girkassehavari i slutten av forrige uke, så i dag blir den innbyttebil. Veldig synd, for jeg kjøpte Hartge hjulene og senkesettet i den hensikt å ha bilen enda i noen år.

Uansett, siden jeg trengte "innbyttefelger" til min bil gjorde jeg en byttehandel og fikk felger + et mellomlegg, så nå er felgene SOLGT! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...