Limbo Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Heisann. Jeg kan gjøre en kjempe deal på noen M5 felger nå til min 3 serie. Jeg prøvde bakdekka på i går, og dem tar oppi noen ganger i svinger osv. Dette syns jeg er forferdelig trist siden felgene var råe på bilen og jeg får dem så billig. Så det jeg lurer på er om det er noe jeg kan gjøre for at dem ikke skal ta oppi? Legger med 2 bilder, så kan dere se hvordan det ble også
baremats91 Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 er kun en ting å gjøre, valse hjulbuene men å bruke 5 serie felger på 3 serie går veldig dårlig om du blir stoppa i en teknisk kontroll eller når du skal ha eu-kontroll på bilen
Limbo Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 Valse hjulbuene er ikke aktuelt tror jeg. Jeg skjønner at det går dårlig om jeg blir stoppet, men hvorfor?
baremats91 Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 valse hjulbuene er eneste løsningen om du skal bruke de felgene der, eller så kan du jo kjøpe coilovers å heve bilen så mye at hjulene ikke går borti hjulbuene maks forskjell på innpress er 15mm per aksel, om bilen f.eks har ET40 originalt så kan du bruke maks ET47,5 eller minimum ET32,5 per hjul. overskrider du det må bilen vises hos BT med andre felger eller med TÜV-papirer på de felgene du har på
Kawa zxr Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Du kan levere felgene inn og dreie av dem.. ikke noe prob det.. drei innpresset di evt. mm du trenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå