UFC Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 God dag folkens ALT TIL HALVPRIS! UTROLIG BILLIG! ALT selges, som feks: 318 is: 2 coiler eller fler. Hele Ledningsnettet. osv osv osv 318i sedan: Nye piggfrie vinterdekk med de felgene på bildet. Frontfanger original (litt knust). Alle 4 dørene. M3 lister, mangler en liten list høyre side bak. Bakruta Bakluka Vinduer Sidespeil Siderutene Interiør (slitt på fører sete og litt over alt, ikke mye) Høyre skjerm Høyre inneskjerm Venstre inneskjerm Takluke Bærearmer, stag, drifaksler Senkesett bak justerbar + vanlig bak også forran vanlig osv osv osv OSV OSV Masse deler som jeg også har glemt folkens så bare spør i vei og gi bud.. ALT skal BILLIG bort. Jeg holder til i Buskerud. Ved Drammen. Tlf: 95366899 Bilder:
gkw89 Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Bærearmer foran, tannstang, nav/hjulager foran?? nav bak?
UFC Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 hvis du eventuelt kan forklare meg eller eventuelt bare sende meg et bilde på hva det er fornoe så har jeg sikkert det har bare tatt av eksosanlegget og motoren fra bilen:) men har andre deler også liggendes.
UFC Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 opp Moderatoredit (R Andersen); Vi tillater ikke "bumping" av tråder flere ganger om dagen.
gkw89 Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 takk for god handel, ikke no vondt å si på det... trivelig kar!
Testpiloten Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Send meg PM med pris på rutene til begge fordørene
UFC Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Er det sikkert veit ikke hva det betyr dessverre:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå