EndreM Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Selger cabben min da jeg har kjøpt meg en bil jeg slipper å være redd for. 1988 modell 320i som har gått 147 008km. Jeg kjøpte bilen i slutten av juni i fjor, og den har ikke vært vinterkjørt før nå i vinter. Det er ingen skummel rust, men jeg valset hjulbuene i mars i år, og da sprakk lakken. Bilen har ikke vært kjørt siden begynnelsen av april, grunnet ødelagt speedometer (jeg har ikke villet kjøre uten speedometeret grunnet den lave km. standen). Den er veldig godt vedlikeholdt, og fikk seg en runde med Swissvax utvendig i fjor sommer, og har vasket den 3-4 ganger i uken etter det, og lagt på Natty's Red voks 1 gang i mnd. Innvendig ble den renset da jeg kjøpte den og skinnet har blitt jevnt behandlet med Swissvax skinnbehandling. Før jeg kjøpte den har den hatt to voksne eiere, som har behandlet den veldig godt. Bilen bærer preg av å ha vært godt tatt vare på, og jeg selger den ikke uten at kjøper lover å fortsette med det Ting jeg har gjort: - Registerreim i september da den hadde gått 137 500km. - Facelift front - Montert original kjørekomputer (den største) - Lakkert toppdeksel (flasser litt) - Subwooferkasse i hjulbrønnen - Kjøpt nytt bakvindu til kalesjen (ikke montert) - H&R 60/40 senk - EU godkjent til mai 2012 Ting som bør gjøres: - Skifte olje på diffen - Har ikke montert facelift bakfanger, men alt som trengs følger med. Må borre hull til festene på faceliftfangeren, men er gjort på noen minutter. Original ulakkert facelift bakfanger, og original krom prefacelift bakfanger følger med. Krommen er ikke superfin, og jeg har ikke festene til den. Original M-Tech II fanger kan også følge med for litt tillegg. Den må lakkes, isåfall. - Montere bakvinduet (sys inn, har fremgangsmåte med bilder (på tysk)). - Trenger nytt batteri, da jeg beholder det som står i. - Kjølesystemet bør luftes - Nytt glass til grøftelys - El-antennen virker ikke. Altså, motoren er gåen, antennen i seg selv funker utmerket. - ABS bremsene virker heller ikke. Har ikke feilsøkt på de, så er meget mulig det bare er en sensor som er gåen. Bilen selges med originale flaskekorkfelger på sommer og vinter. Veldig gode dekk på både sommer og vinterhjul. Mener forrige eier sa at sommerdekkene var nye i 2009. Subwooferen og forsterkeren beholder jeg også i utgangspunktet, men kan selges med bilen hvis jeg får et godt nok bud. Står noen Pioneerhøyttalere i den nå som jeg kjøpte i fjor sommer. De blir værende, og en gammel Clarionspiller (som matcher belysningen) følger med. Jeg har også 17" E36 M-Contour replikafelger med gode sommerdekk, 15" MIM 1900 med nye piggfrie vinterdekk, og sikkert diverse annet småplukk som KAN følge med. Prisantydning: 55 000 PM 92202387 EndreM@hotmail.com Update! Satt ned pris Facelift bakfanger blir montert i løpet av uken, speedometeret er fikset, og nytt bakvindu i cabben kommer i løpet av neste uke. 17" sommerhjul kan følge med i prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Har ikke noe godt bilde av interiøret, så her er et fra da jeg kjøpte den. Kassettholderen er vekke og en midtkonsoll uten er satt i. I tillegg har jeg flyttet bryterne til setevarmerne frem til der hvor vindusheisene er, og tatt vekk barnesikringen. Kjørekomputer er som sagt også satt inn. Har også byttet til "alcantara" girmansjett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Kan også ta motor i innbytte. E36 og nyere, B25 eller høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Ny pris. Speedometer blir byttet før salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Bump. Kommer nye bilder når fangeren er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå