Positiv Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Hei. Er ute etter div. til min e28. Del av luftekanal, som vises på bildet. Gjelder for begge sider sider. Plast dekselet man ser til venstere for hanskerommet. Ser også nedre del av dekselet på bildet over. Sikkerhets belte på passasjer siden. Må være samme type belte som avbildet. Mvh Bent
Mjørgen Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Plastdekselet og instrumentet kan hende i kan hjelpe d med.. ska sjekke i så tar du kontakt om du treng:)
Morty999 Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 har to dører med crome lister på tror jeg.. til venstre siden.. du kan få ta di av selv så får du di. hehe. kan sjekke tilstanden på di over helga. men mener di var relativt strøkne..
destroyy Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Jeg har den delen til luftekanal, til høyre side liggende som du kan få, men den er desverre blå. Masse belter også liggende som bare tar plass, dog litt støvete etter lagring, men kan få det også
Haakjin Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Jeg tror faktisk jeg har alt til deg, har du ett bud eller? Sånn at jeg orker i heletatt og sjekke om jeg har delene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå