BMW-racing Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Vurderer å selge gosykkern, grunnet kjøp av uregistrert motard. Kjøpte den forrige sommer og er stort sett bare kjørt på vei, men et par turer på crossbane, iskjøring og endurotur. Gått ca 82 timer. Tat godt vare på med servicer osv.! Noe ¨rusten/stygg¨ på orginaldelen av eksosen, og litt riper i felgene etter omlegg av dekk. Skal bestille opp ny bakskjerm siden jeg er litt lav og har fått slått støvvern borti skjermen når jeg har gått av og på. Det er montert Akrapovic slipon, de har også den siste biten for å få komplet Akrapovic eksos. Vil bli tatt stor service før salg. Eid av meg/BMW Motorrad mekaniker. 79 000.- Benjamin Bjørnsen 47851570 Porsche@webmail.no
BMW-racing Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Skrevet Juni 3, 2011 ca 5400 km. Åpen for bud, eller bytteforslag!
BMW-racing Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 Fortsatt til salgs! Den ultimate sykkern for BMW folk! På den tida jeg har hatt den har det brutt sammen 1 KTM Superduke R, 1 Husqvarna sm530r, 1 Suzuki RM250 og 1 KTM 525 exc av de jeg kjører med... og BMWn fungerer fortsatt utmerket! Meget holdbar sykkel!
BMW-racing Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 SELGES FOR 60 000.- http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=29197675 NYE Bridgestone endurodekk. Akkurat fått service/ventiljustering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå