SiohZ Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 hei. har hatt litt problemer med en s50b30 motor... startet med at den ikke hadde skikkelig drag i seg, hvor jeg byttet begge lamdasoner, fungerte av og til etter dette. tok diagnose på bilen hvor jeg fikk opp lamdasoneverdier, ikke lamdasone 1 og 2 som jeg hadde på første test. etter at jeg fikk opp lamdasoneverdier ble bilen helt tullete lugget og nappet... så jeg tok opp coiler og plugger, pluggene var søkk våt av bensin. Jeg renset plugger og testet coiler og plugger, disse fungerte optimalt. satte alt sammen igjen og prøve kjørte en tur, fortsatt lite drag men motoren gikk fint, til etter en stund hvor den var lik som den var før jeg tok av pluggene. bilen får altså for mye bensin... Jeg får ikke opp LMM på diagnosen eller noen av lamdasonene, noen som kanskje vet hva problemet er? takker for alle svar -john
SiohZ Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 har ikke prøvd med ny LMM nei... altså etter en stund så er det så vidt bilen går framover, får så mye bensin at den nesten kveles.
Tara Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Etter en stund menes da at bilen har blitt varm? Den fusker ikke når kald?
SiohZ Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 er hakking på hele registeret.. med halv og full gass...
Tara Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 At jeg ikke tenkte på den.. Sjekk også om returslangene til bensin ikke er helt tett.
SiohZ Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 hei, har skrudd litt i dag.. og fant lekasje på 3 slanger, på vakuumet, så dette forklarer jo saken med at jeg flooder kammerene med bensin...
Tara Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Etter å ha utbedret de feilene du fant, har du prøvd å resette bilen?
SiohZ Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 ja.. har egen diagnose (carsoft) som jeg bruker... så har resatt den.. kunne det vært en ide og rense pluggene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå