sosmund Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Hei Etter vinterern slutta den fjernkontrollen til sentrallåsen min å fungere. Har prøvd begge nøklane, og begge lyser, så då skal der vel vere batteri? Har også prøvd å programere dei opatt uten hell. Det skjer rett ingenting når eg trykker på knappen bortsett fra at det lyser på nøkkelen. Nokon tips til kva eg kan gjer for å fikse det?
mudbug Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 HeiEtter vinterern slutta den fjernkontrollen til sentrallåsen min å fungere. Har prøvd begge nøklane, og begge lyser, så då skal der vel vere batteri? Har også prøvd å programere dei opatt uten hell. Det skjer rett ingenting når eg trykker på knappen bortsett fra at det lyser på nøkkelen. Nokon tips til kva eg kan gjer for å fikse det? Kan ikke du opplyse litt mer om hvilken bil du ha??. Hvis du har E39, søke du forum. Det er mange tråder om fjernkontrollen search.php?keywords=fjernkontroll&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=S%C3%B8k
sosmund Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 glømte å skrive det, er ein e46 99' mod.. har prøvd å søke litt rundt om, men ikkje funne noko til akkurat dette...
mudbug Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Dette er fra E46 Forum: se post #42: http://forum.e46fanatics.com/showthread ... key&page=2 New Key - initialize procedure I was having trouble getting my new key and old/good key to initialize with some of the info I found on the board and other websites....however, here is what did work for me. 1. Have both Master Keys available (old/good key and the new key) 2. Enter the vehicle and close the doors 3. Briefly (max 5 seconds) turn the ignition on (position 2...you do not need to start the car) and off again with the "old/good key" 4. Remove key; press and hold "unlock" button. While holding "unlock" button, rapidly press "lock" button 3 times within a period of 10 seconds. 5. Release "unlock" button. The LED flashes slowly for a maximum of 10 seconds. 6. The central locking system activates and releases all locks in rapid succession to indicate that the initialization procedure has been successful. 7. Now...quickly take the "New key" and press and hold "unlock" button. While holding "unlock" button, rapidly press "lock" button 3 times within a period of 10 seconds. 8. Release "unlock" button. 9. The central locking system activates and releases all locks in rapid succession to indicate that the initialization procedure has been successful. 10. You are done!
sosmund Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 takk for hjelpa.. kanskje eg va litt utydelig i starten. har programmert om nøklane, og fekk til dette, men likevel skjer det ingenting når eg trykker på knappen. Er problem med motaker, sikringar, relè i bilen muligens?
mudbug Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 takk for hjelpa.. kanskje eg va litt utydelig i starten. har programmert om nøklane, og fekk til dette, men likevel skjer det ingenting når eg trykker på knappen. Er problem med motaker, sikringar, relè i bilen muligens? Det kan hende at mottaker er feil. Prøv å peke nøkkelen mot bagasjerom (på høyre eller venstre siden. jeg husker ikke helt). Jeg vil prøve med ny batterien på nøkkelen først.
sosmund Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 kan jo prøve det, men rart at det lyser på begge nøklane.. er det lett å skifte batteri selv eller må man til forhandler?
mudbug Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 kan jo prøve det, men rart at det lyser på begge nøklane.. er det lett å skifte batteri selv eller må man til forhandler? Har du nye eller gammel type??? Hvis du har den, så er min DIY: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=107680 Jeg tror du har den gamle typen, siden sier du at det lyser på nøkkelen. Jeg har ikke erfaringen med den typen
sosmund Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Er gamletypen ja.. må en til forhandlar for å bytte batteri uansett?
Hollabaloo Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Er gamletypen ja.. må en til forhandlar for å bytte batteri uansett? Nei nei nei... helt unødvendig å reise til forhandler. Her er en som forklarer det så godt at til og med bestemora di kunne fått det til: Del 1: Del 2:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå