Mipplemuh Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Selger en pakke med Meguiar's produkter. Den består av: Deep crystal system 1-3 (Paint cleaner, polish, carnauba wax) Deep Crystal Car Wash Shampoo (1,9l) Scratch-X 2.0 Gold Class Trim Detailer Quik interior Detailer Cleaner Soft Wash Gel (Snill shampoo som ikke tar voksen man legger på) Microfiber Water Magnet Large Microfiber Supreme Shine Towel Large Microfiber soft foam App Pads [Har Grit Guard og om det er ønskelig, 100kr ekstra] Ikke åpnet. Selges for 1400,- Kan selge noe for seg selv og om ingen vil ha hele pakken. Befinner seg i Ålesund, kan sendes. Mvh Espen
Mipplemuh Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 Får ikke lastet opp bilder her, så send en pm om du ønsker å se hva det er for noe
Gjest Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Clay kit (Clay bar og stor flaske Quik Detailer (ca 1l)) Microfiber Wash Mitt Large Microfiber Supreme Shine Towel Large Hva skal du ha for dette?
Mipplemuh Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 Clay kit (Clay bar og stor flaske Quik Detailer (ca 1l))Microfiber Wash Mitt Large Microfiber Supreme Shine Towel Large Hva skal du ha for dette? Sendte deg en PM
Mipplemuh Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 Kjøper alt jeg 1000 kr inkl frakt Mehh, det er billig nok til at det blir + de lusne rundt 130kr i frakt Orker ikke selge med tap
Mipplemuh Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 La ut en ny pakke siden den andre ble solgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå