bmwt Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 har en 97 modell 520ia som oppfører seg helt fantastisk,faktisk så bra at den ikke vil trekke i oppover bakker i det hele tatt og på flate veien oppnår man en maksimal fart på 50 km/t...akkurat som den streiker imot på turtall. har skiftet veivakselsensor og kamsensor til ingen nytte..utrolig frustrerende da det var ment som en bil til fruen...noen tips om hva dette kan være?? den går helt fint på tomgang..
pajoe Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Høres ut som en perfekt konebil. Int i å bytte i en E39 TDS som går altfor fort for fruen??
bmwt Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 Tett katalysator? tenkte jeg skulle prøve å sjekke dette på jobben i morge.. enten ta av eksosen og spyle gjennom eller fjerne innmat?
bmwt Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 Høres ut som en perfekt konebil.Int i å bytte i en E39 TDS som går altfor fort for fruen?? ja det hadde gjort seg
pajoe Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 tror jeg skal sette scootermotoren til onkelungen min ned i touringen, jeg.
bmwt Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 tror jeg skal sette scootermotoren til onkelungen min ned i touringen, jeg. den hadde sikkert gått bedre enn bmwen her pr i dag fordi om.....
pajoe Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Vi får bare fleipe videre da, sånn at tråden holder seg oppe.
bmwt Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Skrevet Juni 3, 2011 da er bilen på verksted. sto å gikk til den var god og varm for så å kjøres inn. katalysatoren og de fremre rørene var god og varm,midtre potte helt kald,så det tyder vell på at kat. er tett eller hva tror dere?
Mikael-B Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Høres veldig sånn ut. Har du mulighet til å prøve en annen eksos, så gjør det. Event. skjær av katalysatorene og prøv en tur uten noe lyddemping
bmwt Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Skrevet Juni 3, 2011 tar ut innmaten tenker jeg,men får ikke begynt på det før i morgen tidlig. oppdaterer da.
bmwt Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Skrevet Juni 4, 2011 da var innmaten tatt ut,eller det som var igjen...ca halve innmaten var der,men den var i tillegg smeltet,nå går i det minste bilen fremover,men føles som ca 70 hk...må muligens ned med hele eksosen å spyle igjenom eller noe,virker som det struper litt enda...
bjsyse Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Ta en diagnose kontroll. Jeg hadde feil pp lambda sonden å da var bilen helt død.
bmwt Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Skrevet Juni 4, 2011 Ta en diagnose kontroll. Jeg hadde feil pp lambda sonden å da var bilen helt død. fikk frem feil på lambdaverdi på syl 4-6,noen som har??
bjsyse Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Lambdaverdi feil på syl 4-6 ? Hørtes veldig merkelig ut Lambdaen måler eksosverdien i slutten av manifolden som regel. Men at coilene fra 4-6 kan være gåen, skru opp å sjekk pluggen om det er olje på den, eventuelt om du har fått vann ned i plugghullene. Ligger det vann der blir det overslag i motorn og det blir ikke ordentlig gnist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå