kabeldeigen Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Hallo godtfolk. Jeg har nettopp byttet veivhus vent. på min e39, 98Iat, og etter byttet synes jeg at når jeg hiver den i revers så er motoren blitt kjappere i respons. Trøkker gassen i bånn, og det "skyter" bakover Er dette normalt, eller er det bare meg som innbiller meg noe fancy shit
Malde Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Hadde problem med at motoren var tungstartet å det var "dårlig" drag i motoren ved pånn gass. butte da veivhus vent. å problemene var vekke:D så ja kansje mulig det:P
Ballder Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Fortsett slik, så blir du snart vant til og måtte skyve bilen bakover for hånd i fremtiden.
kabeldeigen Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Hehe, pleier nå ikke trøkke gassen i bånn hver gang jeg rygger da.. Men merket stor forskjell på før og etter bytte av veivhus vent..
Tara Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Fortsett slik, så blir du snart vant til og måtte skyve bilen bakover for hånd i fremtiden. Haha, denne var litt morsom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå