Kjexx Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Den ryker ikke lenger nå, men motor skal byttes når jeg får tak i noe.
Eksos Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Fått svar på frieriet? Sitter med den samme tanken!
Kjexx Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 Da er det innkjøpt sommer dekk og felger til bilen.. Ser at senk og valsing er nødvendig. Bra jeg har kjøpt justerbart.
martinwenberg Skrevet August 13, 2011 Skrevet August 13, 2011 Skal følge med her, ser ut som et bra prosjekt!. Blir nok bedre med ny lakk ja stå på!
Kjexx Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 Hehe. Taker, grunnen til at aktiviteten her har stagnert er fordi jeg ikke har hatt garasje. Men på huset som jeg har kjøpt er det det.
martinwenberg Skrevet August 13, 2011 Skrevet August 13, 2011 Hehe!. Er det 18" felger du har?. Har lyst på noen andre felger til biln min og få lakka dem svart! ser ganske my bedre ut da . fine felger forresten
Kjexx Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 Takk. Er som sagt ikke mye å skryte av enda, men det kommer seg.
Kjexx Skrevet August 28, 2011 Forfatter Skrevet August 28, 2011 Da har jeg kjøpt m52b28 99 som trolig har 100.000 km. Men den er skrudd i fra hverandre så da er det litt skruing som må til. Er det noen som har skrudd på denne motoren før som har noen tips? Tenkte å sette den i bukk å demontere helt. Skru sammen med dreide eller smidde stempler osv.. Om det er noen tips så tar jeg gjerne imot. Kunne trengt en liste over alternativ innmat for stabil turbotrim til denne motoren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå